آذر ۱۳, ۱۳۹۶ amir 0دیدگاه

با آغاز سال جدید تحصیلی و باز گشایی مدارس گروه نقاشی ساختمان خلخالی با تجربه بالا در رابطه با نقاشی ساختمان و نقاشی مدرسه‌ها و نقاشی و رنگ دانشگاههای معتبر تهران اماده همکاری با تمام مدارس تهران و حومه تهران میباشد خدمات ما برای نقاشی مدرسه‌ها شامل تخفیف ویژه میباشد. رنگ مناسب برای نقاشی مدرسه میتواند از رنگهای گروه سبز روشن یا مغز پسته‌ای و یا آبی انتخاب شود تا حس آرامش را به دانش آموز انتقال دهد

برای نقاشی سقف مدارس بهتر است از رنگهای سفید و روشن استفاده شود. نقاشی مدرسه‌ها به دلیل تردد زیاد دانش اموزان در مدت زمان کوتاه دچار خرابی و کثیفی میشود که با توجه به لزوم داشتن محیطی پاک در مدرسه لازم است به نقاشی مدرسه‌ها توجه ویژه‌ای داشت.

گروه نقاشی ساختمان نمونه با داشتن سابقه طولانی در زمینه نقاشی ساختمان و نقاشی مدرسه‌ها اماده همکاری با تمام مدارس میباشد.

خدمات ما شامل نقاشی سقف مدرسه‌ها نقاشی دیوار مدرسه نقاشی حیاط مدرسه نقاشی پنجره‌های مدرسه نقاشی فلزات مدرسه نقاشی خط کشی حیاط مدرسه نقاشی دیوارهای سیمانی حیاط مدرسه و نقاشی و رنگ امیزی کلاس‌های درس مدرسه با استفاده از بهترین رنگهای ساختمان میباشد. برای نقاشی مدرسه با ما تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *