آذر ۱۲, ۱۳۹۶ amir 0دیدگاه

رنگهای حلال آب اکریلیک (واتر بیس) پوشش‌های واتربیس یا رنگ‌های حلال آب اکرولیک چند سالی است که وارد بازار رنگهای ساختمانی شده اندودر نقاشی ساختمان مورد استفاده قرارگرفته است. سرعت اجرای بالا و بدون بو بودن و خشک شدن سریع باعث استقبال از این نوع رنگ در نقاشی ساختمان شده است. مخصوصا برای محیط‌های بسته و آپارتمانی و نیز در مواردی که کارفرما مجبور به سکونت در منزل در زمان رنگ آمیزی (به همراه خانواده وعلی الخصوص اطفال) هستند این نوع رنگ می‌تواند بهترین گزینه نقاشی ساختمان باشد و سرعت بالای اجرا و تولید نکردن گازهای فرار و خطرناک برای سلامت افراد ایده آل است. نظر به آلودگی محیط زیست از طریق رنگ‌های روغنی و پوشش‌های حلال تینر این نوع رنگ جای خود را در بازارهای اروپا و آمریکا باز کرده‌اند و حتی در برخی از کشورها تولید رنگ‌های حلال تینر فوری و تینر روغنی با محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های زیادی همراه شده است. در ایران رنگ‌های حلال آب بیشتر با نام اکرولیک و کاپارول شناخته شده هستند.

انواع رنگ اکریلیک

این نوع رنگ هم مثل رنگ‌های روغنی دارای نوع مات و براق می‌باشد و نوع نیم براق هم به گزینه‌ها اضافه شده است.

طریقه اجرای رنگ اکریلیک:

رنگ حلال آب اکریلیکحتما باید بوسیله غلطک اجراشود و در صورت اجرا با قلم، مجبور به اضافه کردن آب بیش از مقدار استاندارد به رنگ میباشید (تا جای قلم نیندازد) و این کار کیفیت اجرا را پائین می‌آورد.

حداکثر مقدار مجار افزودن آب به این نوع رنگ ۲۵% است و باید به مقدار زیاد میکس شود. با تمام مزایائی که این نوع رنگ دارد ولی استقبال از آن و سفارش اجرای رنگ اکریلیک نسبت به رنگ روغنی نسبتا کم می‌باشد.

علت استقبال خیلی کمتررنگ اکریلیک نسبت به رنگ روغنی قابلیت شستشوی ۱۰۰% رنگ روغنی است. به رغم ادعای سازندگان این نوع رنگ: تجربه اجراکننده کان ثابت می‌کند که این رنگ اکریلیک در مقابل آب بسیار مقاوم است ولی قابلیت شستشوی این رنگ نسبت به رنگ روغنی درسطح پایین‌تری قرار دارد، نمیتوان از این رنگ توقع مقاومت در مقابل آب مثل رنگ روغنی را داشت. . ونیز یکی ازمعایب رنگ اکریلیک این است که اگر مبلمان یا لوازم منزل به تماس پیدا کند به آن چسبیده ورنگ کنده می‌شود. شاید در کشورهای اروپائی و آمریکا معایب رنگ اکریلیک برطرف شده قابلیت شستشوی ۱۰۰% در این نوع رنگ مشاهده شود ولی در تولیدات ایرانی چنین موردی مشاهده نمیشود. وپوشش دهی رنگ اکریلیک نسبت به روغنی کمتر می‌باشد. تجربه نشان می‌دهد، مارک کاپارول که توسط یک شرکت ایرانی و تحت لیسانس کاپارول آلمان ساخته می‌شود نسبت به دیکر مارک‌ها بهتر است.

با بهترین کیفیت وبا ضمانت با سابقه اجرای بیش از صدها هزار متر مربع کار اجرای موفق در سراسر ایران آماده دریافت سفارشات شماست.

نقاشی ساختمان شرکت خلخالیمجری انواع رنگهای بروز با سی سال سابقه آماده خدمات رسانی در خصوص تزئینات داخلی ونقاشی خانه هایتان می‌باشد.

کار مناسب همسوست با هزینه مناسب. این منطق ماست.

ما خوب میدانیم که نقاشی یک هنر است انسان ازهنر لذت می‌برد. با نقاشی خانه هایتان با رنگهای با کیفیت وتوسط نقاشان حرفه‌ای انگاریک اثر هنری به خانه هایتان می‌آورید. افتحار بزرگ ما خلق هنر ماست.

ما با دریافت هزینه‌ی مناسب و بهره گیری از توانایی بالای خود در رنگ آمیزی و استفاده از رنگ‌های زیبا با کیفیت بالا رضایت مشتری را بدست می‌آوریم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *